Pagina's

vrijdag 16 augustus 2013

Theekistje Gealtered.

Het duurde eventjes wat langer maar hier is ie dan.
Bovenkant
Op de bovenkant zaten houten letters met het woord Tea. Die moest ik er natuurlijk afpeuteren want er komt iets anders in dan thee. Daarna heb ik eerst het hele kistje gesloopt en in de Gesso gezet. Een stuk paars papier voor de uitsparing genomen en er een stuk kant omheen gezet. Dit goed vastgeplakt met Score-It Tape. Fijn spul, ik zweer erbij! Met Versafine zwarte inkt de Klaproos stempelafdrukjes (http://www.indigoblu.com/) gezet en ingekleurd met Derwent Inktense Potloden en de waterbrush.
De binnenvakjes met Paarse Staz-On en dezelfde klaproos bestempeld.
De ene zijkant. Stempels wederom van Indigo-Blu.
De andere zijkant. Stempel is van Penny Black.
Ja en toen is de voorkant. MISLUKT! Baaaaaaal.
Wat anders bedenken. Staz-On krijg je er niet meer goed vanaf en om nu weer met Gesso te gaan knoeien, daar had ik eventjes geen trek in.
Dus een andere oplossing gezocht.
Alcohol.
Het geheel helemaal ingespoten met alcohol en met de vingers en poetsdoek bewerkt, Daarna met Versamark de afdrukjes (Indigo-Blu) gezet en met WOW ultrafine: Opaque Bright White embossingpoeder bestrooid en verhit. Mwah, het kan ermee door.
Ook de achterkant heb ik bestempeld met Indigo-Blu stempels.
Een aantal cadeaulabeltjes gemaakt m.b.v. diverse
embossingfolders en beinkt met distress inkt.
De tekst die aan de bovenkant staat.
Zo weer een projectje klaar.
That's all for today Folks.
Toodles, Janneke

Geen opmerkingen: