Pagina's

maandag 9 september 2013

Growpaper

Ofwel Groeipapier.
Dit zijn vellen papier waar zaadjes in verwerkt zijn. Die ik heb ja, daar zaten klaprooszaadjes in. Hoe kan het mooier. Ik ben dol op alle soorten klaprozen.
Het leuke van dit papier is dat je het in een bloempot met aarde doet waarna je het velletje papier erop legt en met een klein beetje aarde bedekt. Daarna moet je het vochtig (niet te nat) houden. Na een poosje gaan de zaadjes ontkiemen, groeien en uiteindelijk bloeien.
 
Ik heb er Tags mee gemaakt voor op de najaarsmarkt van 14 September a.s. Natuurlijk heb ik er diverse klaprozen op gestempeld. Stempels o.a. van Penny Black en Indigo Blu.
Ik vind het een superleuk labeltje om bijvoorbeeld bij een bloemetje te doen.
De tags zelf heb ik eerst bewerkt met een grove spons en paarse acrylverf.
Weer een klein cadeautje klaar.
 
 De achterkant.


 


Geen opmerkingen: