Pagina's

donderdag 26 september 2013

Niet stil gezeten.....

Tijdens mijn Blog afwezigheid.
Ik ben begonnen met een Halloween Project.
Alles is zelf bedacht en vanaf de grond opgebouwd. Kost veel tijd dus.
Het is ook nog niet af maar ik zal eventjes wat sneakpeaks geven.
Hier een Blije Broeder.

Het moet natuurlijk wel een beetje creepy zijn haha.
Zijn kroontje heb ik gemaakt van een cupcakewrapper
(mooi woord voor galgje trouwens).
De spin was van zwart plastic. Deze heb ik ingesmeerd met Inka Gold: Rose en daarna met lak afgewerkt. Inka Gold poets je weg wanneer je er veel mee prutst is mij gebleken.
Met Inka Gold: Gold heb ik hem een mooie gouden tand gegeven.
De metalen sleutel heeft ie in zijn bekkie want ik denk dat ie ooit nog wel eens uit zijn kissie wil komen en dan kan je maar beter voorbereid zijn. Toch????
That's all for today Folks.
Toodles, Janneke


Geen opmerkingen: