Pagina's

maandag 21 oktober 2013

Halloween doodskist vervolg 1

De binnenkant van de kist heb ik bekleed met zwart papier waarop ik met een stencil en de nieuwe metallic Panpastel: Goud een steentjes motief heb gemaakt. Wat doen die nieuwe metallics het mooi op donker papier. Mijn verzameling Panpastels is weer compleet en ik ben er toch blij mee!!!!!
 
Hier alvast een sneakpeak van, een wel heeeeeeel, Blije Broeder.
Hij vindt het zo fijn dat zijn huisje bijna klaar is.
Yeahhhhhhh, de handjes in de hoogte.
Dat was nogal een gepruts. Met dun ijzerdraad heb ik zijn armen en handjes vastgezet.
 

Nu verder met een heksenketel.
Ik heb een poos zitten prakkiseren hoe ik dat nou weer moest doen.
Ik heb heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel winkels, kringlopen etc. afgestroopt voor extra skeletties en een heksenketel maar niks dus. Dan maar zelf aan de slag.
Met metaalfolie en een halve styroporbal ben ik aan de slag gagaan.
Het is nog niet af want er moet ook nog geschilderd worden en een heksenketel moet natuurlijk op een driepoot (snappen jullie me nog haha) staan.
Ik hoop alleen dat het nog in de kist past. Anders zet ik het ernaast. Het was niet de bedoeling dat het zoveel zou worden maar gaandeweg heb je dat soms.

Tjaaaa, dan moet er ook nog wat in de ketel natuurlijk.
Maar wat dat wordt verklap/ weet ik nog niet.

Geen opmerkingen: