Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

Verjaardagskaartje

Gemaakt met 1 van de geweldige stempels van La Blanche. Ook het papier waarop gestempeld is is van hetzelfde merk. Fijn papier om mee te werken. Het geheel ingekleurd met distress inkten en nibs van Ranger.

De 'lijst' met Versamark op bruin cardstock gestempeld en daarna  met goud embossingpoeder verhit Vervolgens uitgeknipt waarna ik het op zwart papier heb geplakt.
Toen nog 1 keer geknipt met een fijn randje.
Ik had nog een paar veertjes van een Vlaamse Gaai liggen en deze heb ik met sticky dots en een pareltje bevestigd. Ik zou werkelijk niet weten waar ik aan IJsvogelveertjes zou moeten komen dus deze kwamen mooi van pas. De kleur past er prima bij vind ik. Dankjewel Vlaamse Gaai, voor je bijdrage.
That's All Folks.
Toodles, Janneke

Geen opmerkingen: