Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

't Is Lente, 't is lente, de winter is voohooooooorbijijijijijijij....

En ik ben oooooohhhhh zo BLIJ!!!!!
 
Ik word direct een stuk actiever. Ik heb al aardig wat werk verzet in mijn tuin.
Ik ben druk in de weer met zaaien en planten etc. etc. etc.
Pfoe, een heel karwei maar heerlijk om te doen, zeker met dit heerlijke weer.
Het is puur genieten. De vlinders en hommels vliegen weer.
De vogels zingen als Sijsjes en de herten lopen weer achter het huis op de dijk. 
 
Ik kom geregeld bij het tuincentrum en daar vond ik een leuk plankje voor aan de muur.
Ze hadden er jute zakjes bij waar je kleine plantjes of zaadjes in kan doen. Super idee maar per stuk een euro of 8. Nee hoor, mij veeeeeeel te duur.
Jute heb ik zelf wel in huis en een zakkie naaien moet dan ook nog wel lukken.
 
Natuurlijk moest ik het zakkie nog wat opfrutten. Dat kon ik echt niet laten hihi.
Er komen nog een paar zakjes bij maar die moeten nog gefabriekt worden. (Had ik mijn naaimachines nou toch maar niet de deur uit gedaan Zucht....)
 
 
Misschien dat ik het plankje nog eventjes in de beits zet. Dat is misschien wel zo goed.
In het zakje moet nog een metalen ring komen waar ik het mee kan ophangen.
Mijn zwager maar eens lief aankijken. Die heeft ze in allerlei maten (hij is zeilmaker zie je).
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 


Geen opmerkingen: