Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

The Iron Lady

Herinneren jullie je mij nog????
 
 
Ik heb een poos voor de spiegel staan turen en was toch niet zo blij met mijn lieve smoeltje.
Tijd voor een complete make-over!
 
Een paar weekjes vrij genomen van mijn werk en in de bergen van Zwitserland
naar een kuuroord vertrokken.
 
Geweldige tijd gehad. Heerlijk ontspannen met allerlei luxe behandelingen.
Zou je ook eens moeten doen, je kunt de hele wereld weer aan.
 
Ik heb er ook 2 geweldige mannen leren kennen. Toevallig waren ze allebei Plastisch chirurg en verbonden met het kuuroord. De keuze was snel gemaakt.
Dokter Frank en Stein hebben zich enorm voor mij ingezet.
 
Ik heb nog wel een poosje moeten herstellen maar dat heb ik er graag voor over gehad.
Ik heb me heerlijk laten verwennen. Het resultaat wilde ik jullie niet onthouden.
Dus bij deze. Wat vinden jullie? Kan ik er weer een poosje mee door??????
Ik ben er in ieder geval zeer content mee.
 











 
Nu genoeg flauwekul haha.
Het poppenkopje heb ik, net als bij het pennenbakje, met geembossed aluminiumtape beplakt. Eerst heb ik het nog aangezet met Stazon: Hydreangea Blue.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke

Geen opmerkingen: