Pagina's

vrijdag 4 april 2014

Opruimen 1

Ik heb wel een paar jaar gezocht naar de oplossing voor het netjes opbergen van mijn Distress Inkpads. In Amerika is er genoeg te vinden maar daar had ik nou net geen zin in. Het maakt het allemaal een stuk duurder en soms, ja, dan ben ik gewoon een krent en heb ik daar geen trek in. Foamboard had ik al gekocht en mijn sponsbakkie wilde ook nog wel lukken maar een Inkpad kastje??? Daar keek ik toch wel heel erg tegenop.
 
Heel internet afgespeurd, handleidingen uitgeprint, maar ik vond het allemaal wel heel erg ingewikkeld en moeilijk worden. Ik ben nl. geen held in passen en meten.
Dat gaat bij mij altijd verkeerd, hoe goed ik ook mijn best doe.
Toen kreeg ik van een vriendin De Gouden Tip!!!!!
 
Bij de Hobby Studio in Genemuiden, http://www.dehobbystudio.com/detail/840378/kastje-voor-distress-inkt.htm , verkopen ze o.a. de kastjes voor verschillende soorten inkpads.
Niet duur dus die keuze was heel rap gemaakt! Kijk maar eens.
 
Ook hebben ze een geweldig kastje voor de PanPastels. Helaas heb ik de grote trays en die passen niet maar wanneer je de handzame trays van 10 hebt zijn ze werkelijk Perfect!
Ik heb direct vijf kastjes voor de Inkpads besteld (je kunt er maar beter op voorbereid zijn wanneer Timmetje weer nieuwe kleurtjes bedenkt haha).
Ik had ze supersnel in huis. Fantastisch. Ik ben zo blij als een kind!!!!
 
Nu kan het grote avontuur maar beginnen.
Allereerst wil ik er vier aan elkaar koppelen en ze op een draaischijf zetten.

Ik denk dat ik ze met houtlijm aan elkaar vast ga plakken.
Ook wil ik er mijn re-inkers op kwijt kunnen. Foamboard hmmmm. Vierkant doosje ja. Heb ik dat? Ja maar natuurlijk niet het goede formaat. Na een poosje aangerommeld te hebben kwam ik dit bakkie tegen (er zat zelfs nog nieuwe doucheschuim en bodycreme in. Nou jaaaa zeg. Dat heb ik maar gauw naar de badkamer gebracht voor gebruik.
Het bakje heb ik eerst in de Gesso gezet want ik zou niet erg creatief zijn wanneer ik dit torentje niet zou gaan bewerken! Ook de kastjes gaan in de Gesso. Ik heb er zin in.
Dus beste mensen. Wordt vervolgd.
That's All Folks.
Toodles, Janneke

 

Geen opmerkingen: