Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Van Malle Pietje tot Opgeruimd Grietje.

Make Over.........
 
Ik heb de laatste tijd niet veel laten zien van mijn freubelwerkzaamheden.
Reden is dat mijn grot eens flink onder handen genomen moest worden.
Oei, oei, waar ben ik aan begonnen.
Voordeel is dat je weer eens ziet wat je allemaal aan spullen hebt.
Toch meer dan ik gedacht had. Nou ja, ik verzamel ook al zo'n 25 jaar dus dat kan he?
Hier een de foto's van voor. Echt een ramp.
 



















 
Jullie snappen zeker wel dat ik hier niet zo blij mee was....
Dat er flink huisgehouden moest worden, dat stond vast.
Maar hoe te beginnen????????
Wacht maar eens af. Later meer. Kost wel wat tijd maar dat snap je zeker wel hihihi.
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 

8 opmerkingen:

Mariejan zei

Nou nou Jamneke. Wat een hoop hobby spullen en heel veel mooie opberg standaards. Ik ben erg benieuwd hoe het er uit gaat zien na de reorganisatie!

Veel succes!
Hartelijke groet,
Mariejan

Anoniem zei

Hoe meer ruimte, hoe meer spullen. Ik wens je véél succes met opruimen! Ben benieuwd naar het nieuwe. Groetjes Janneke(je nichtje)

Fenny zei

OMG....wat een spullen heb jij Janneke en wat een ehh bende is het nu. Sterkte met opruimen meis en veel succes.
liefs van fenny

Chantalvl zei

Ik ben er net mee klaar. Maar zo te zien ben jij nog even bezig.

Als tip wil ik meegeven => zet verschillen dozen neer met daarom bewaren, goede doel, verkoop etc. En zoek per doos /stapel uit wat er terug moet in je nieuwe kamer.



CarlavdM zei

Opruimen...moet ik ook nodig eens doen...succes met alles en ook ik ben nieuwsgierig hoe je 'nieuwe' hobbyruimte eruit zal zien.
Succes!

Kaartenbox zei

Zo hee, jij hebt nog wat te doen.....ik hoop dat je weet waar je beginnen moet hihi. Ik moet ook aan het ruimen en ben van een kamer van 5 bij 4,5 naar 2,5 bij 3 gegaan. Dat is dus stapelen. Ik hou je in de gaten. Succes. Groeten Anja

Folkje zei

Haha, nou ik ben gelukkig niet de enige met zoveel "rommel"
Ik ben in december een week bezig geweest in mijn kamertje om alles te sorteren en op te ruimen, nou je ziet er niks meer van.
Gelukkig vertoef ik nu wat vaker in het tuinhuis en sleep ik mijn trolley elke keer mee naar buiten.

Succes

groetjes
Folkje

Anneke zei

Wat een waardevolle spullen. Iets wat jij niet weet is dat ik nog een kamer heb met spullen. Dat noem ik mijn magazijn LOL. Ik kan ook heel veel kwijt om met onze verslaving. Ik voel mij rijk en grijp eigenlijk nooit Miss. Dat zal jij ook wel hebben. Groetjes Anneke.