Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Vogelhuisje

Bij de Action (where else?????) een houten vogelhuisje gevonden.
Er zat papier en frutjes bij. Nog een heel karwei om het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dunne vloeipapier erop te krijgen.
Met Elmer's Glue de plankjes ingesmeerd en met een brayer stevig glad gestreken.
Lukte wonderwel ook nog goed.
 
 
Daarna het geheel in elkaar gezet. Dat was iets minder omdat het niet helemaal paste. Maar met snijwerk, bloed, zweet en geen tranen heb ik het toch voor elkaar gekregen.
Het plastic ornamentje (van mezelf) voorop heb ik wat aangezet met blauwe patina.
Met extra dikke Tacky Glue vastgezet..
De uil is een stempel van Crafty Individuals.
 
 
De letters zijn van dik karton en deze heb ik met eigengemaakte krijtverf beschilderd.
Daarna met een beetje bruine Distress inkt aangezet.
 

Wat blommekes erbij en later nog een aantal veertjes erbij op gezet (geen eindfoto).
Op het dak een frottel lintje met dikke Tacky Glue vastgezet. Ik had het eerst met dubbelzijdig tape vastgeplakt maar dat ging steeds los.
De zij- en achterkant zit ik nog over te prakkeseren.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 


Geen opmerkingen: