Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Canvas

Met het thema Steampunk.
 
Met knopen, stof, stencils, embossingpaste, verf, treasure gold, gilders paste Patina, embellishments, aluminiumfolie en een hoop oude zooi (waaronder een antiek oliespuitje) met veel plezier gemaakt. De stempels zijn van Chocolat Baroque.

Een wit canvas genomen en de knopen erop geplakt. Daarna met roestverf het canvas geschilderd en later de knopen ook en deze hier en daar met treasure gold en patina aangezet..

De bakstenen zijn met moddeling paste en een stencil gemaakt en met de heattool gedroogd. Je krijgt dan een bubbelig effect. Ook di besmeurd met wat kleur. De vlinders zijn gestempeld en met embossingpoeder bewerkt. De tag is gemaakt met b.h.v. aluminium folie en een embossingfolder. Ook dit weer kleur gegeven.

De plaatjes verder zijn van een scrapvel die ik hier en daar met distress inkt/ verf/ patina heb bewerkt. Op het antieke oliespuitje heb ik een embellishment geplakt met het lijmpistool. Een oude sleutel, kroontjespennen en het andere ijzerwerk heb ik ook met verf en patina bewerkt.

De stof (soort net) aan de rechterkant heb ik gekleurd met diverse kleuren distress inkt en daarna met het lijmpistool vastgezet. De achtergrond bij de hand (soort vliesdoek voor het poetsen van computerscherm) heb ik met eigengemaakt spuitverf kleur gegeven en bestempeld met radertjes.Toen een beetje in model gescheurd. Het canvas zelf buiten de plaatjes e.d. om heb ik nog wat aangezet met treasure gold en patina.
 








 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


Geen opmerkingen: