Pagina's

dinsdag 24 maart 2015

Alcohol Inkt 2

Hier het eindresultaat van een tweede kaartje wat ik bij Jacobi heb gemaakt.
Met geel een druppeltje laten vallen en in een midden een flinke blaas gegeven.
Was mooi! Leek wel een zonnebloem. Maar ja.... ik moest het natuurlijk weer verprutsen.
Ik had beter een penseeltje en een druppeltje inkt kunnen nemen en vandaar uit
verder werken. Ik vergeet altijd dat Minder Meer is.
Nog wat verder geknoeid met andere kleurtjes.
Thuis heb ik er een mooi plaatje op geplakt.
Het geheel gemat voor ik het op een kaart heb geplakt.
 
 
De stempel op de vlop is van Crafty Individuals. Ik heb hem beïnkt met een meerkleurig stempelkussen waarna ik het geheel met clear embossingpoeder heb bestrooid en verhit.
Zo loopt de inkt niet door wanneer Pieter Post er mee door de regen moet lopen.
 
Wordt vervolgd.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


2 opmerkingen:

Fenny zei

Toen ik las, ik moest het weer verknoeien dacht ik gelijk: wat zeurt ze nu dit is een schitterende kaart geworden. NEE helemaal niet verknoeid, misschien zou je het anders hebben moeten doen maar waarom???

Janneke de Vries zei

Dankjewel Fenny voor al je leuke/ lieve reacties op mijn berichtjes.

Gr. Janneke