Pagina's

woensdag 15 april 2015

Kaartje

Met al dat kliederen en knoeien was er veel overtollig verf op een stuk papier gevallen.
En, ik, als zuinige Hollander, moest daar natuurlijk wat mee doen.
 
Ik had nog een paar voorgesneden stukjes ribbelkarton liggen en die heb ik er gewoon in gedept. Het gaf een leuk resultaat. Daarna heb ik er een kaartje van gemaakt.
 
Op vellum, wat ik eerst aan de onderkant voorzien heb van breed dubbelzijdig plakband, heb ik met een meerkleurig inktkussen (Adirondack) de stempels beiïnkt en afgedrukt. Met Clear embossingpoeder verhit en daarna uitgeknipt.
De stempels zijn o.a. van Art Journey.
 
Op het karton geplakt en daarna gemat.
 
 
Zo gaat er niets verloren. De prullenbak zit toch altijd al vol met misluksels.
 
Het papier zelf kan ik eventueel ook nog wat mee doen.
 
De rest van de ondergrondjes.



 
Wordt vervolgd dus.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke


Geen opmerkingen: