Pagina's

dinsdag 14 april 2015

Smotskje, smoarre en doarre

Ofwel: knoeien, kliederen en durven.
 
Een canvas gemaakt van  30 X 30 met heeeeeeeel veeeeeel verf.
Ik denk dat er wel 6 a 7 lagen op zitten.
 
Hier een onderweg foto van de tweede laag.
 
 
Leuk maar niet naar de zin.
Na nog een aantal pogingen het geheel met Amsterdam goud verf ingesmeerd.
Tja.... en toen?
 
De verf die ik gebruikt had was prut van de AC-tion. Het was net snot en ik kon er niks mee beginnen. Dat heb je wanneer je op een koopje wilt. Nou ja, weer wat geleerd.
 
Uiteindelijk heb ik plastic flesjes met een spuitmondje met half warm water en half verf gevuld en heel goed geschud. Nu was het enigszins bruikbaar.
 
Ik heb gewoon de diverse kleuren erop gespoten en door elkaar heen laten lopen.
Na het drogen heb ik het met een goede gloss medium gel ingesmeerd.
Gewoon hups met de handjes. Heerlijk dat geklieder.
 
Hier is het uiteindelijke eindresultaat.
 
 
Mooi abstract of niet dan hihi.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke
 
 

Geen opmerkingen: