Pagina's

donderdag 27 augustus 2015

Kaart?????

Nee hoor, vandaag een ander plaatje. Het begin van een groter werkje.
 
Laatst kwam ik bij de Dierenwinkel een pracht van een Hondenmand/ Bak tegen.
Nu heeft onze Fleurke (ons hondenbeestje) maar een stuk of zes plekjes in huis, waar driedubbele kussens liggen hihi, ze zich kan neer vlijen dus er moest er nodig nog ééntje bij.
Maar een kale hondenmand is niks dus......
 
Oppimpen die Bak!
 
Eerst heb ik het, met een spons gedept, in de White Wash van de Action gezet.
Dat leek nergens op. Kijk maar.
 
Daarna heb ik zelf witte en zwarte verf (System-3) gemengd tot een licht grijs. De vloer in huis is zwart met hier en daar een vleugje blauw dus dit leek me wel geschikt. Het moet ook weer niet TE! Ook dit deppend met de spons aangebracht.
Lijkt al wat beter. Maar het is natuurlijk nog niet klaar.
 
 
Het geheel moet nu eerst maar een dag of wat goed drogen voor ik het verder bewerk.
Ik had ook geen tijd meer die dag want ik was jarig, dus eigenlijk had ik ook wel wat anders te doen. Maar wat deze dame in heur hoofd haalt moet wel gebeuren. Dus.....
 
Van Internet een plaatje geplukt van een kroon. Deze bewerkt op de computer en er een tekst in gezet. Daarna op heel zacht rose Card Stock geprint. Uitgesneden en op dik karton, ook uitgesneden, met boekbinderslijm geplakt. Daarna heerlijk FOUT bezig geweest hahaha. Ik ben heeeelemaal niet van de Bling Bling dus ik ben helemaal uit mijn Comfortzone gestapt. Hmmmm, ook wel weer eens aardigjes.
 

 
Deze moet natuurlijk op het hoofdeind van de mand bevestigd worden. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat het beste kan doen zodat het goed blijft zitten. Even over nadenken.
 
Maar eerst moet de mand zelf nog bewerkt worden want grijs voor een prinses is ook een beetje saai dus.......... Wordt vervolgd. Maar ondertussen slaapt ze erin als een roosje dus voor haar is het allang goed gna, gna.
 
That's All Folks.
Toodles, Janneke

Geen opmerkingen: